IceCom je i ove godine, sedmi put zaredom, uzeo učešće na 15. sajmu HoReCa opreme.
Na ovogodišnjem beogradskom sajmu turizma našim ugostiteljima smo predstavili niz novih trendova.
Kada je reč o ugostiteljskoj opremi tu pre svega mislim na primenu konvekcionih pećnica u gastronomiji I pekarstvu. Takodje, pokazali smo koncept obimne pripreme hrane u fast-food restoranima tipa McDonalds zasnovan na “pamentnim uređajima” (roštilji I friteze velikog kapaciteta I visokog stepena automatizacije).
U delu proizvodnje italijanskog zanatskog sladoleda prezentovali smo nekoliko novih ukusa koji će zasigurno postati hit narednog leta, potencirajući činjenicu da se do kvalitetnog proizvoda može stići jedino upotrebom kvalitetnih mašina I sirovina, uz neizostavnu ljubav I posvećenost gelato majstora što sladoledu koji smo pripremili daje posebnu notu ukusa.
Takođe, pokazali smo da je soft sladoled unosan biznis sa neograničenom mogućnošću kreacije I inovacije I apostrofirali da se savremeni soft icecream shopovi baziraju na potpunom ugođaju za kupce, što osim samog proizvoda obuhvata I atraktivno pakovanje kao I ugodan ambijent koji se krajnjem konzumentu pruža u soft shopovima, nasuprot rasprostranjenog I pogrešnog modela koji je značio serviranje elementarnog proizvoda u neadekvatnim uslovima. Ozbiljan pomak smo napravili u soft segmentu ove godine predstavljanjem različitih soft ukusa koji se uslužuju sa jednog aparata. Naime sada je moguće imati soft sladoled sa više ukusa u jednom kornetu bez prekidanja točenja i promene aparata. Ovo je revolucionaran pomak u razvoju ove poslastice, jer time se prevazilazi najveće ograničenje – nedovoljna raznovrsnost!